Cyfryzacja procesu obiegu dokumentów

975
Jeśli zakup jest dokonywany przez Instytucje Publiczne — prosimy o kontakt z działem sprzedaży [email protected], w celu dokonania zakupu.

  • Start: 15.05.2025
  • Czas trwania: 8 godzin
  • Godzina:8.00 - 16.00
  • Wykładowcy: Kamil Wątorski
Poziom wiedzy uzyskanej po Szkoleniu
Asystent Specjalista Ekspert

Kupując Szkolenie otrzymujesz:

Indywidualny link do szkolenia dla 1 osoby

ponad 10 godzin dydaktycznych intensywnego szkolenia

Sesja Q&A z Ekspertem

12 miesięczny dostęp do materiałów szkoleniowych oraz do nagrania wideo

Zaświadczenie ukończenia szkolenia

Materiały szkoleniowe - Video + PDF

Dlaczego warto?

Szkolenia online na żywo

Realny kontakt z prowadzącym wykłady

Szkolenia są nagrywane

Dostęp do nagrań wideo 24h na dobę

Rok dostępu

Materiały merytoryczne dostępne przez rok po zakończeniu szkolenia

Certyfikat

Certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu

Pobierz agendę szkolenia i dowiedz się więcej!

Pobierz szczegółowy program spotkania i zapoznaj się z tematyką omawianą podczas szkolenia.

Jakość potwierdzona certyfikatem ISO 9001:2015

Eduwersum jest placówką oświatową wpisaną do rejestru RSPO 273974

Agenda szkolenia

  • ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
  • rozporządzenie prezesa rady ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
  • kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
  • przepisy wykonawcze do ustawy.

 

Uzyskasz kompleksową wiedzę z zakresu aktów prawnych regulujących wdrożenie, wykonywanie czynności kancelaryjnych w ramach cyfrowego obiegu dokumentów. Dodatkowo uzyskasz umiejętność szybkiego wyszukiwania niezbędnych informacji w myśl zasady „nie trzeba wiedzieć wszystkiego, trzeba tylko wiedzieć,           w który miejscach szukać”.
  • tradycyjny,
  • elektroniczny obieg dokumentów,
  • w ramach systemu dziedzinowego.

 

Zdobędziesz wiedzę nt. różnic oraz wykorzystania powszechnie używanych systemów kancelaryjnych. Dodatkowo poznasz metody wykonywania czynności kancelaryjnych w ramach każdego z wskazanych systemów kancelaryjnych.
  • instrukcja kancelaryjna,
  • JRWA,
  • instrukcja archiwalna.

 

Poznasz czym są i do czego służą wewnętrzne regulacje. Zdobędziesz umiejętność tworzenia efektywnych wewnętrznych regulacji z zakresu: JRWA, instrukcji kancelaryjnej, instrukcji archiwalnej.
  • integracja z platformą ePUAP,
  • integracja z platformą e-Doręczenia,
  • integracja z e-Nadawcą,
  • integracja z innymi narzędziami.

 

Pozyskasz pełną wiedzę z zakresu możliwości integracji systemów klasy EZD z zewnętrznymi systemami, w tym poznasz metody inicjowania integracji, tworzenia scenariuszy testowych, realizacji testów, wykonywania działań w ramach systemu.
  • zespół wdrożeniowy,
  • stworzenie planu wdrożenia,
  • wytypowanie koordynatorów wdrożenia, utrzymania,
  • zarządzanie zmianą wewnątrz organizacji,
  • motywowanie zespołu do wdrożenia,
  • zarządzanie sytuacjami kryzysowymi,
  • komunikacja w organizacji.

 

Pozyskasz umiejętność kreowania, prowadzenia projektów w zakresie przygotowania i wdrożenia                            w organizacji cyfrowego obiegu dokumentów. Otrzymasz szablony sprawdzonych procesów, zestaw narzędzi  gwarantujących sukces wdrożenia i utrzymania systemu klasy EZD.
  • obsługa korespondencji przychodzącej,
  • obsługa składu chronologicznego.

 

Uzyskasz pełną wiedzę „katalog dobrych praktyk” w zakresie obsługi przez punkt kancelaryjny korespondencji przychodzącej. Zaimplementowanie gotowych rozwiązań sprawi, że stworzysz świetnie pracujący punkt kancelaryjny.
  • obsługa korespondencji przychodzącej ( w tym dokumentacji kadrowo-płacowych, HR, księgowych),
  • tworzenie oraz procedowanie spraw,
  • komunikacja z innymi pracownikami,
  • tworzenie odpowiedzi,
  • rejestracja korespondencji wychodzącej, weryfikacja statusów, odbiór dowodów.
  • zawieszenie, zamykanie, wznawianie, archiwizacja spraw.

 

Uzyskasz pełną wiedzę z zakresu metod wykonywania czynności kancelaryjnych przez pracowników merytorycznych w ramach cyfrowego obiegu dokumentów. Zdobyta wiedza jest idealnym fundament do pełnienia funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych oraz do  wparcia użytkowników w zakresie korzystania z systemu.
  • obsługa korespondencji wychodzącej.

 

Uzyskasz pełną wiedzę „katalog dobrych praktyk” w zakresie obsługi przez punkt kancelaryjny korespondencji wychodzącej. Zaimplementowanie gotowych rozwiązań sprawi, że stworzysz świetnie pracujący punkt kancelaryjny.
  • przyjmowanie dokumentów do zasobu archiwum,
  • udostępnianie dokumentów z zasobu archiwum,
  • wycofywanie dokumentów z zasobu archiwum,
  • brakowanie dokumentów,
  • przekazywanie dokumentów do Archiwum Państwowego.

 

Zdobędziesz wszystkie niezbędne umiejętności zapewniające efektywne prowadzenie cyfrowego archiwum          w zakresie archiwizacji dokumentów oraz zarządzania zasobem.
  • metodologia lean management,
  • tworzenie map procesów,
  • tworzenie strumieni wartości,
  • wskaźniki efektywności.

 

Zdobędziesz kompleksowy zestaw wiedzy, dzięki któremu będziesz efektywnie optymalizować procesy. Dodatkowo nauczysz się zarządzania procesowego, w tym opanujesz metody mierzenia efektów pracy, identyfikacji oraz eliminacji barier.